den treti - Resistencia

26. dubna 2007 v 3:16 | Nephilim |  JIŽNÍ AMERIKA 2007
Je bud devet, nebo deset vecer (nevime to proto, ze je pravdepodobne nejaky casovy posun mezi Paraguayi a Argentinou, ale jeste jsme to nezjistili). Sedime prezrani v internetove kavarne v Resistencii na severovychode Argentiny a ja se snazim dat dohromady udalosti poslednich 24 hodin. Ale vsechno poporadku :
Vcera navecer jsme si dali koupel v bazenu v hotelu Portal del Sol v Asuncionu a pak jsme vyrazili na planovanou veceri do churrasquerie. Behem hodiny bylo hotovo - prezrani jsme se odpotaceli do hotelu a v po devate vecer uz jsme chrneli v kanafasu. Vstavali jsme v osm - tim jsme alespon vyrovnali casovy posun. Po snidani jsme sbalili a vyrazili na autobusovy terminal.
prodej čehosi na autobusovém terminálu v Asunciónu
Autobus odjizdel v pul dvanacte a my jeste chteli koupit neco maleho k snedku a piti - cekalo nas cca 350 km. Autobus kupodivu odjizdel nacas. Po hodine jizdy jsme dorazili na argentinskou hranici, kde jsme stravili cca hodinu vyrizovanim procedur, zahrnujicich napr. prohlidku autobusu protidrogovym psem.
hraniční přechod Paraguay-Argentina
Dale cesta uz bez vetsiho vzruseni. Do Resistencie jsme dorazili asi v pul seste, diky navsteve turisticke kancelare jsme ziskali seznam potencionalnich ubytovacich zarizeni. Na treti pokus jsme uspeli v malem hotylku, jehoz jmeno si nepamatuju. Odhodili jsme bagaz a sli na jidlo, protoze krome par drobnosti jsme jedli naposled snidani. Scenar byl podobny jako vcera, jen dneska za to muze poradny flak argentinskeho steaku. Zitra mame v planu narodni park Chaco, mozna i presun dal, ale to je jeste ve hvezdach.
Takze pa zitra (nebo pozitri).
N.
PS : Story s panem konzulem skoncilo tak, ze jsme se na nej vykaslali. Mno, nekdy priste. snad nam to pan Anthony Chytil odpusti....

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Která z následujících výprav by Vás nejvíc zajímala ?

Kambodža, Laos, Vietnam 21.9% (88)
Uganda, Rwanda, Keňa 13.9% (56)
Ekvádor a Galapágy 16.7% (67)
Indonésie - Sulawesi, Moluky 14.4% (58)
Indie 15.7% (63)
Fidži 17.4% (70)

Komentáře

1 Ještěrka Ještěrka | 26. dubna 2007 v 8:06 | Reagovat

Tak ten steak vám závidím. A Mílovi určitě muselo znít v uších. Jinak u nás dokonáno. Máme zaplacený ten "výlet" do Tuniska, Knedlik je natěšená a už plánuje, co s sebou zabalí. Večer jsme měly válečnou poradu, tentokrát nealko, byly jsme obě hrozně urvané. Mě se ale podařilo podruhé natřít balkon (hroznej vopruz) a teď už jsem spokojená, že to doma vypadá k světu.  Zítra se asi přesunu na chatu a dám si celý víkend leháro. Má bejt super počasí, takže tam budu chrnět. Tohle je předpověď pro Nymbursko:

Dnes:

4 /až 22 °C

Zítra:

7 /až 23 °C

Sobota:

10 /až 25 °C

A taky musím zavolat kvůli sekačce, začíná nějak moc růst tráva a čeká mě první sekání. Jinak vůbec neprší a musí se zalejvat. Takže ono to na chatě zas tak velký leháro nebude. Zatím pa.

Foťte, natáčejte, pište!!

Ještěrka

2 lenimeli lenimeli | 26. dubna 2007 v 8:53 | Reagovat

dejte si jeden steak i za me, prosim, prosim :-]

3 Knedlík Knedlík | 26. dubna 2007 v 11:56 | Reagovat

Za mě si steak nedávejte, mě ho rovnou přivezte!!! A ten největčí :o) A hlavně chytněte Chytila my tam s Irís poté pojedeme do státních služeb. Eleanor pojede s námi jako talisman  :o)

4 Leňourek Leňourek | E-mail | 26. dubna 2007 v 15:45 | Reagovat

Čau cestovatelé,

steaky taky z celého srdce závidim. Cestování busem už míň. Jo Dundee šílím z mutr. Každej den jí musim čist, co píšete auuuuuu a slízávám všechnu její dobře myšlenou starost i za tebe. Pomoooc.Zatim se mějte,pa

5 Dundee Dundee | 26. dubna 2007 v 21:00 | Reagovat

Cago Lenoure, chapu Tvoje utrpeni a myslim na Tebe, ale vydrz, uz to nebude dlouho trvat, jen nejaky ten tyden, teda vlastne jeste 4 :) Vcera jsme se opet neskutecne prezrali, a opet padli za vlast, jako obvykle. Krapatko jem se priopila, maji tady fakt dobry vinko. No nic, tak pozdravuj rodinu, a hlavne vydrz, ono ji to taky casem prejde. Tak pacek

Dundee

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.